viva la valentine

yes, idag är det alla hjärtans dag. sämsta fucking
jävla dagen på hela året, om jag får säga det själv..
har jobbat och varit duktig idag, skönt som tusan
faktiskt. mycket bra stämning på jobbet och glada
medarbetare så det har varit riktigt trevligt faktiskt.

alla mina kvällsplaner har gått åt skogen, inte så
kul faktiskt så min kväll ska spenderas med att få
ordning på rummet och förhoppningsvis blir jag klar
idag också.. skulle det bli ändringar för ikväll är jag
givetvis inte sen med att dra härifrån.



nej, get to work!
ha en underbar alla <3 dagkväll  nu
allihopa och ta hand om de ni älskar.
puss på er!

i bet you would lika to undress me

Kommentarer
Postat av: emmaaa :)

Svar: Ja, det är ju det... :/ Sjukt jobbigt bara. Men då borde jag ha rätt nummer ;) haha. Slutar det på 883? :)) Är du fortfarande tillsammans med Peter förresten? nyfiken

Tack detsamma, pusshej! <3

2009-02-14 @ 19:55:40
URL: http://xkiddown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0