viva la dagens

dagens bästa:
att få ligga hemma i soffan under filt och kolla
på grym film hela dagen och bara ta det chill.

dagens sämsta:
att det ska förstöras av konstant huvudvärk, en
rinnande näsa och allmän skruttighet!

dagens roligaste:
det mesta, jag har skrattat som fan hela dagen.
men skratt är bäst medicinen så jag lär bli frisk
riktigt snart!

dagens födelsedag:
jennifer aniston <3 fyller 40 år idag, vilket är massa
viktigt att veta och att komma ihåg!
sen fyller givetvis en massa människor år idag men
ingen som är viktigt eller så på något sätt!

Kommentarer
Postat av: emmaaa :)

Svar: ja, det ska jag göra! (Y) Nej, allt är inte helt okej just nu... "/ Aww, söt du är <3. Men jag vet inte om jag har ditt nummer, har du samma som förut? :o Puss! <3

2009-02-12 @ 09:13:11
URL: http://xkiddown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0