ullared

idag har vi varit på ullared med mamma, syster
och hennes kompis. redan sju imorse var de
och hämtade oss här och vi stannade på en
rastplats på vägen och åt frukost. mumma!

vi var framme vid kvart i nio och gick runt alldeles
för snabbt känner jag nu, hade velat handla så
mycket mer. nåja, sami fick hit sin stora innebur
och jag köpte en matta att ha i istället för spån,
en kattlåda att ha som kisslåda och lite andra
småprylar till honom (borde ha köpt en matskål, fan)

köpte även en jättesöt klänning, två par trosor, en bh
och en hel del smink också. både foundation,
mascara, rouge, ögonskuggspenna och kajal för
knappt 100 spänn. grymt! ska se till att få bilder på det!



till lägenheten köpte "vi" bland annat skitsnygga
soffkuddar, krukor till kaffeplantorna, lavalampor,
en hallmatta, svarta blockljus, en dörrmatta och
lite matgrejer. jag tror att peter var väldigt nöjd med
allt även om hallmattan inte alls såg ut som vi hade
tänkt oss.. men den blir nog kalasbra!

på vägen hem skulle vi till H&M's fyndbutik i Borås
men det visade sig att den hade stängt. typ för gott.
jaha, så vi åkte mot catalog's butik. men den hade
också lagt ner. så vi åkte till fabriksbutiken istället,
vilket jag var väldigt anti men jag shoppade näst
mest efter mamma. två muminburkar och två
pepparkaksformar med muminmotiv blev det så
jag är helnöjd!


nu har sami fått sin bur i ordning, peter har diskat
och sitter nu med sitt fifa igen och bredvid honom i
soffan sitter jag med dator och tekopp. mysigt värre!
hörde ryktas om att det snart ska bli mat här, mumma!
jag hoppas på varma mackor med tonfisk, lök och tomat.
GÖTT!

och nu äre postkodmiljonären också!

skriver mer senare.
puss puss puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0