tack och hej!

åh, det går fan inte att beskriva känslan av att ha
internet här. att få sitta i den sjukt underbart mjuka
soffan och kunna srfa och blogga samtidigt.
det är galet jävla underbart!

peter ligger bredvid mig och snusar, alltså sover.
han gnyr lite ibland i reklamen så jag tror att vi får
flytta över till sängen snart. han är trött min älsling!

ska upp tidigt imorgon och åka till trollhättan en
sväng, gå till tandläkaren, säga hejdå till timo igen
och hälsa på min gudmor. åker tillbaka imorgon 
igen så jag slipper dra med datorn och allting. 
ska sätta klockan nu och dra mig mot sängen!

ska lägga in bilder på färgresultatet imorgon också!

puss och godnatt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0