så, rensad!

så, jag har hunnit lugna ner mig, äta frukost och rasta
sami sedan föregående inlägg. det behövdes lite frisk
luft. och ja, det blir faktiskt rasta sami då han duktigt nog
satte sig och kissade när han kom ut. duktig kille där.
efter en stunds springande på uteplatsen gick vi in igen
och han satt på rosmattan och värmde fossingarna. jag
tog med gräs in åt honom som han har mumsat på i buren
nu.

jag har suttit och försökt fixa med skolarbetet hur länge som
helst, sjukt irriterande att jag inte fick gjort något i fredags.
men det går iallafall kasst och jag tänkte ta mig ett bad och
lite lunch och se om det går bättre efter det. datorn krånglar
också så nu sitter jag på internet på Peters dator och skriver
arbetet på min, haha. så sjukt jävla klockrent.

nej. nu väntar badkaret.
ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0