nöjd!

trots en svidande diagnos hos gyn idag och att
dagen inte alls blev som den var väntad i skolan
så är jag ändå jävligt nöjd. madde, teresia och
jag hade sjukt kul under pluggningen och det
behövdes verkligen. tack tjejer!

madde och jag tog en riktig långpromenad och fick
röra på döfläsket lite vilket kändes urskönt. tog mig
själv i kragen på vägen hem och tog en låång omväg
och joggade faktiskt hela vägen hem vilket gör mig
enormt imponerad som inte har någon kondition alls
längre.

väl hemma tog jag en lång varm dusch och mamma
hade köpt färskt fullkornsbröd som vi åt med avocado
på. såå gott! så nu är jag mätt och varm och ligger
nedbäddad och ska få sova ordentligt inatt. såå mys!
 
nu ska jag sova. puss puss!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

ni är underbara brudar <3

2008-10-18 @ 19:30:48
URL: http://alexandrajasmin.blogg.se/
Postat av: Hanna

hallaa :) är lite seg men du ville ha adressen. here you go!

2008-10-19 @ 23:40:33
URL: http://beyondarctic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0