jahopp, fuck you

har precis sett what happens in vegas med
mami och den var faktiskt bättre än väntat.
vi fnissade oss genom hela filmen faktiskt.
nu är mami och handlar och jag är ensam
och hatad. det vill säga ingen vill leka med
mig och peter vill inte prata i telefon med mig.
han har fullt upp med att äta och titta på bonde
söker fru.

han borde vara med där. som kandidat till att bli
fru till bonden peter som är gay. peter och peter.
de skulle vara söta ihop och dricka champagne
och prata om rosor. eller något annat tjejigt.
död åt pojkvänner idag.
man kanske skulle supa sig full och gå och lägga
sig? lycka till med det.

jag vill ut och ha luft egentligen. någon som vill
följa med mig?

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Aldrig kul att vara utan Internet :o Tack det ska jag :D Krya på dig!!

2008-10-09 @ 08:38:00
URL: http://m1kae1a.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0