INTERNET!

jag tar tillbaka allt, nu finns det äntligen internet i den
sista bostaden utan. älsklingstroll var idag och skaffade
ett mobilt  bredband och nu kan man blogga tills öronen
glöder!

har precis fått en mysig trerättersmiddag av samma troll
och nu sitter vi båda i soffan, jag med min laptop (trollet
har även köpt en egen laptop
) och älsklingen med sitt
fifa 09.

ska dock inte blogga alltför mycket utan bege mig till
badrummet där mitt hå ska få ny färg i form av mörkbrunt.
och så ska jag passa på att ta en lång & jävligt mysig dusch,
förhoppningsvis,

sedan blir det hål i väggen (ryktet säger att det ska vara
Schulmania där ikväll?)
och efter det parlamentet.
det blir vår kväll!

lägger in bilder så fort det är klart! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0