godmorgon

eller det är ingen vidare godmorgon. jag mår
fortfarande råtta och vill hellre krypa ner under
täcket med en stor kopp the än att göra mig
iordning och åka iväg till skolan. men nu får
jag minsann börja ta mig i kragen. får ju åka till
göteborg i eftermiddag <3
hoppas att trollet tar hand om mig bra då! det gör
han ioförsig alltid så jag tvivlar inte en sekund!

är däremot lite fundersam till imorgonbitti, inte kul
att ha varit hemma sjuk hela veckan och behöva gå
upp fem imorgon bitti för att ta sig till trollhättan men
det är ju ingen allt för lång dag på fredag heller.

ska sluta klaga och börja göra mig iordning istället.
försöka få i mig frukst och få lite smink på ansiktet
så att man kan dra iväg sedan.
bara historia och svenska idag, kul kul!

skriver nog inte så mkt mer idag men puss på er ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0