fucking wednesday

och efter att ha skrivir den överskriften började
jag fundera. är det verkligen onsdag idag?
whatever.

jag är hemma och är sjuk och det hade väl kunnat
vara någorlunda okej men jag får nippran här.
inte av att gå hemma för det är inge problem. men
att jag just nu befinner mig i trollhättan gör mig
panikslagen. vad fan gör jag här?

i två dagar har jag gått hemma i göteborg ch ugglat
och det har gått underbart bra. aldrig mer än tre meter
från sängen till soffan, toaletten eller till kylskåpet.
jag har gått och köpt glass så att jag har kunnat bättra
på halsen och jag började på  dvd'erna med hipp hipp.

sedan hämtade mamma mig igår och så fort vi kom
innanför dörren fick jag någon slags panikattack. och
här sitter jag nu, fortfarande med ångesten upp i halsen.
har minst en kilometer och en trappa emellan mina
destinaioner här hemma och absolut ingenting att göra.
fick andnöd när jag gick in och lade mig på mitt rum imorse
och det är kallt som fan därinne. borde ta tag och städa men
då kommer jag inte att röra mig mer. gud, panik!

underhåll mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0