dagen är klar

ååh, så underbart att arbetsdagen är över. det är
jobbigare än man tror att jobba elva timmar i sträck
och idag dessutom utan lunch. jag skulle till myrorna
och köpa present till alex men jag tog fel spårvagn
så jag missade mat och allting.  men det var skönt
att få lite pengar i fickan och eftersom det gick massa
bra idag så är jag väldigt väldigt nöjd.

vi sprang in på willys och handlade till sallad med
gravad lax som peter gravat som vanligt. han gjorde
två supersizesallader och min var slut på två minuter
och jag åt nyss upp resten av peters. haha!
nu har han plockat fram ost och jag ska hämta after eight
i kylskåpet. sedan blir det vänner / fifa 09


puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0