abstinens

man blir ju lite galen när maninte får blogga
på ett tag. senast jag skrev var typ i torsdags
och jag känner att jag blir lite shaky! det smittar
även av sig på mina drömmar när jag sover.

drömde i helgen att jag hade katt och är nu
supersugen på att skaffa katt. en svart katt.
inatt drömde jag att jag hade barn, två stycken.
peter gick inte med på kattidén och lär väl hellre
åka med och köpa den därjävla katten än att
skaffa två ungar. suck

nåja, idag är det skola vilket jag absolut inte
orkar. jag behöver semester tror jag. typ komma
bort någonstans.någon som vill ta med mig iväg?

postivt är iallafall att jag har äntligen fått tid på
näl nu, på torsdag smäller det och hittar dom
inte vad som är felet på mig skriker jag. hittar
dom felet ska jag stämma Alla läkare jag haft
innan. mohaha.

ska växa upp och gå till skolan istället. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0