viva la yves rocher!

fick i veckan hem reklam från yves rocher och då det
mest är riktat till tjejer och jag är enda tjejen i mitt och
peters hushåll kikade jag igenom och valde att beställa
en del grejer. yves rocher har superbra prdukter och de
har fraktfritt över 150 kronor vilket är kanon! man kan
antingen beställa själv eller dra ihop ett par kompisar
och därmed slippa betala frakt. så himla smidigt.

ytterligare plus är att produkterna är bra, billiga och att
det alltid är kul att beställa hem saker då man nästan
allid glömmer vad man beställt. lika glad överaskning
varje gång. ska varna flickorna nästa gång jag går in
och beställer så att alla kan vara med!

gå in på http://www.yves-rocher.se för att beställa, bli medlem eller
bara kika på sortimentet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0