viva la vida

ja, hur underbart är det inte med fredag? så hiimla skönt!
idag har vi bara dans på nisse och samhällskunskap så
det känns fett bra idag. i eftermiddag åker jag till göteborg,
massa mys. vi ska nog gå på jul på liseberg idag så jag
ser fram emot ikväll som tusan! ska bara packa ner det
viktigaste och dra mig sedan.
    ska jobba imorgon så det behövs en hel del varma kläder
om man säger så.. ska dra med långkalsonger och hoppas
att det räcker ungefär så. orkar inte släpa med en massa
extra skor och sådär, men det hade varit skönt med ett par
riktigt varma kängor. det ska ju dock släpas runt på liseberg
ikväll så inte för mycket packning med idag!
    ska dra mig nu och försöka att inte glömma precis allt men
när det är virrigt är det ganska lätt att glömma..

ha en fin dag allihopa och var rädda om er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0