viva la vänta

så, då var jag klar hos tandläkaren och har fått i mig
lite lunch. underbart att gå upp svintidigt och komma
till tandläkaren och pågrund av personalbrist och en
unge med utslagen tand fick jag vänta i ytterligare en
timme på att komma in. men till slut fick jag komma in
och få tanden lagad så nu är allt grejat.

nu ska jag se klart vänneravsnittet jag kikar på och sen
fundera på hur fan jag ska lösa sista presenten.. det ser
mörkt ut just nu och jag måste helst fixa det imorgon och
det har jag inte tid med egentligen.. inte bara att gå till stan
direkt utan det kräver lite jobb. hmh. nu blir det klurigt hur
fan jag ska lyckas med detta.

jaja, skriver mer i efter middag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0