viva la vänner

jag och sami sitter hemma, saknade min bebis så
mycket att jag fick åka tillbaka igen och peter tyckte
att vi behövde prata så han åkte till mig. så nu sitter
sami och jag i lägenheten och peter fick sätta sig på
tåget tillbaka igen. men vi (jag) har diskat och dammsugit
och jag har faktiskt ätit lte jordgubbsglass trots
laktosförbundet.

ska kika klart på vänner och kanske förbereda någon
typ av mat sedan? har ätit kasst idag och skulle behöva
ett riktigt lagat mål mat. kanske steker peter råraka om
jag förbereder smeten? mhm, ska göra och hoppas på
att det blir så. eller kanske ska messa först och se vad
han säger.

nej, nu börjar vänner igen och jag ska dra iväg ett mess
till gubben min. sami ska få mat också, något riktigt gott
ska han få idag som håller mig sällskap så duktigt!

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0