viva la vanilla

usch och fy för i natt. somnade jättesent och
vaknade mitt i natten och hade glömt stänga
av datorn och släcka på mitt rum så jag fick
minsann hoppa upp och fixa. inte nog med
det har jag drömt att jag har varit i slagsmål
hela natten så jag är helt slut. puh!

idag blir det skrivning av svenskuppsats i
cirkus tre timmar, sen lunch och sen demokratitorg.
yesbox och gå till fyra idag då. hoppas verkligen
att jag hinner med tåget elva över idag, orkar
verkligen inte komma hem för sent. och jag
hoppas på massage idag också, kanske kan
man tigga till sig det av trollet ikväll?

nåja, ska dricka upp mitt te och dra mig mot the
bus sen. ha en fin dag allihopa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0