viva la vanilla

nu har jag klurat en stund och fixat länkar och
sådär plus pratat med mami huruvida jag ska
göra imorgon. och visst blir det göteborg imorgon..
   ska lämna tillbaka kjolen och ta en sväng på stan
och fixa de sista godbitarna. måste till stan idag
också och pick up some stuff så att jag kan bli
klar efter den lilla turen till Göteborg imorgon. det
kommer nog att bli skitbra, om pappa bara kommer
ihåg sin del idag... 

och idag blir det körkortsteori och jobba över efter
då som sagt, det inte finns någon respekt i denna
jävla klassen. och efter det, som förhoppningsvis
är innan halv sex ska jag med mamma på möte i
kommunfullmäktige, det ska bli skitkul!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0