viva la storstädning

joodå man får ju passa på när man har ett par
timmar över och det har jag definitivt gjort idag. 
har fått ut större delen av soffan så att värmen
ska cirkulera bättre, dammsugit och möblerat
om. har även hämtat upp spegeln som var i
badrummet förut så nu ser rummet ännu större
ut!

nu står alla mina växter i badkaret och på en plåt
för att få suga lite vatten själva men när de kommer
på plats och mattorna kommer in från balkongen
blir det supersnyggt! alla kläder ska in i garderoben
också från sängen.. och vissa ska packas ner i
kassar och ges bort / säljas / ställas upp på vinden.

nu ska jag käka klart min lunch och fixa iordning mer
sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0