viva la snowfall

godmorgon.
det blev ingenting skrivet igårkväll och det får man
väl nästan be om ursäkt för men det har varit lite
att göra om man säger så. igår eftermiddag var
jag på etage med mami och köpte en kjol, en
klänning och hö till lillpojken
(han kommer bli massa lycklig nu)

efter etage tog vi oss till stan och eftersom det var
lite jippo i gallerian där myrorna ligger tog jag
givetvis en sväng där. fick köpt två snygga kjolar
och en t-shirt. är supernöjd med alla fynden från igår.

när vi kom hem satt jag och lillasyster på mitt rum och
lyssnade på lillasyster, hon pluggade och jag målade.
har verkligen saknat det så nu jävlar ska det fixas, ska
visa ett av faten jag målade igår i ett senare inlägg, det
ska bli en julklapp sedan med godis i. wihii!

helt plötsligt sliter mamma upp dörren och säger "titta ut!"
och jösses vad det snöade.. så mamma, jag och lillasyster
tg en promenad i snön, till kyrkogården och hälsade på erik.
kom hem och tog en låång dusch, så himla mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0