viva la sickness

efter dagen på alvadon igår sprack det, är totalt
down idag men det är faktiskt ganska skönt. har
känt mig hängig ett par veckor nu och jag hoppas
att detta tar med det fysiskt jobbiga när det försvinner.

har fått sova ut och har precis ätit frukost. sitter och
kikar på vänner på peters laptop.

peter var nöjd med presenterna igår, han fick de
bokstöd han har velat ha ganska länge, en korg
med blandade grejer som godis, snoppsugrör,
chokladkalander, receptbok och så det absolut
bästa och dyraste; biljetter till matchen mellan
frölunda och färjestad på annandagen. jag tror
att han var nöjd i allafall!

ska återgå till mitt the nu. skriver mer idag, promise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0