viva la rosing

sitter och kollar på tv och såg nyss reklam för det
nya programmet som ska handla om linda rosings
jakt på en ny man. hur hon ska hitta en normail man
genom det är för mig en stor gåta. speciellt efter att
ha sett slutdelen. reklamen börjar med att hon mest
står och stirrar in i kameran, sedan ser man henne
med bobby, en röst berättar om hur man går till väga.

sedan står linda själv igen och säger någonting i stil
med "hoppas vi ses snart och att det blir du och jag"
och gör sedan något som jag tror kan vara ett försök
att le. men gud, människan ser ju totalt borta ut. hon
måste ju ha jävligt tur under haloween, kvinnan behöver
ju för fan inte klä ut sig!

jag lär stänga av reklamen i fortsättningen, man får
ju mardrömmar av människan. huah. får nu chansen,
titta på den men titta sedan på tecknad film för att slippa
eventuella biverkningar. och se henne som en förebild
för att Inte göra plastikoperationer!

Kommentarer
Postat av: simon

jag ångrar att jag sökte när du skriver sådär :-(

2008-11-28 @ 13:17:41
URL: http://imonism.blogspot.com
Postat av: Alexandra

Jag längtar! Ska bli riktigt kul att kika

på vad hon har att komma med! Underhållning

på högnivå!

Puss!

2008-11-30 @ 12:11:47
URL: http://alexandrajasmin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0