viva la rockerjeans

denna månaden har jag nog ganska gott om cash
tror jag och trots att det snart är jul och trots att peter
snart fyller år ska jag ge mig ut på en shoppingrunda
någon dag tror jag och unna mig själv lite grejer.

får pengar igen den 27'e plus att jag drar in 300 spänn
på att jobba på lördag så det är ju inte helt tmt i kassan
ändå, även om jag såklart hade haft mer pengar. sen
 kan jag ju inte jobba på två veckor vilket gör ett mindre
hål men får völ se till att tjäna pengar på annat sätt då ;)
mamma vill alltid ha dammsuget här hemma eller så
säljer jag av lite onödiga grejer på blocket. bra idé!

hittade jeansen på H&M i lördags, de var de jag skrev
om tidigare. så jävla surt när det bara fanns ett par 26'or
kvar. ska kika på överby någn dag och på myrorna efter
nya jeans för det behövs verkligen!

Kommentarer
Postat av: emmaaaa :)

Fina byxor där :).

Bra att du har gott om pengar...

På myrorna hittar man massa fina saker ju! <3

Puss. :)

2008-11-17 @ 18:31:04
URL: http://xkiddown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0