viva la poison

så var arbetsdagen över och här sitter jag mätt
och belåten i en lugn och nystädad lägenhet.
kom hem vid halv fem och har nu hunnit städa,
diska och fixa alla blommorna jag fick med hem
idag. Plus att jag har tagit en låång dusch och
lagat supergod kyckling med guaccamole, mm!

flirtade lite med david på vägen hem och fick köpa
en bit rembrandt trots att de hade stängt så här
sitter jag nu med en hel låda after eight och en egen
bit ost som jag Kan äta. lycka i ett nötskal. inte nog
med det så har jag faktiskt införskaffat julmust så
min kväll är så jävla räddad trots att thomas inte hade
med sig vännerboxen.

ska försöka få in lite bilder sen!
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0