viva la pic's!


jag passar på att ladda upp liite bilder idag,
men inte allt för mycket. vill ju inte skämma
bort er alldeles med en massa info från mitt
liv ;) haha.

bild på fatet som nu är halvfärdigt, det ska bara
få ligga och torka över helgen så ska det duttas
mer och sdan ska det till gulddetaljer!

bild på ett av plaggen som införskaffades igår,
den snygga topen från gina som blir flitigt använd
under helgernas jippon ;)

 
stans snyggaste grabb, we love <3
han är verkligen mamma och pappas
lilla älskling <3 idag får jag träffa båda
två igen!

och jag hoppas på en riktigt mysig kväll ikväll,
från början var det tänka att det skulle bli bowling
men igår var det liseberg som var på tapeten.
nu lutar det mer åt bio och det skulle passa mig
som handen i handsken. det hade varit myys!

ska börja dra mig härifrån nu och få lite nya bilder
på brudarna och även ta en del på stan när jag
går med alex sedan så att jag kan göra lite
roliga inlägg imorgon kväll då det är en hel kväll
att döda imorgon :D haha. spakväll och bloggning
ska det bli!

nu ska jag prata med brudsen en stund. Pöss!




Kommentarer
Postat av: madde

naw, va söta ni e!=);P

2008-11-21 @ 13:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0