viva la pics


alltså, bilden till vänster är före och bilden till höger är hur det ser ut efteråt. blev väldigt bra, men bättre i verkligheten!


tv. hyllan lack som nu pryder väggen ovanför sängen, finfint!
     sedan ska det upp spotlights under som sänglampor och
      lite andra mysiga saker uppepå!
mitten: murgrönan på toaletten har slängts och denna veckan
     blir det en kryskvist som pryder. hade helst velat ha ett par
     vinröda nejlikor men det kommer ju en vecka nästa vecka 
     också ;)
th. fick även med mig en kompakt bukett hem då den inte kunde
      stå över helgen. söt blev den i bokhyllan iaf!

köpte också med mig en liten hyacint som jag
ska plantera i någon söt julkruka och ha på
bordet sedan med lite mossa och kanske några 
tomtar i? eller så köper man en ljushållare att
sätta i. men vi får se vad det blir, bilder kommer
iaf! 
och en julkaktus fick jag också, fast de är inte så
jullika så den står nu fint i köket. gud, det är så
underbart kul med växter, man kan göra så himla
mycket! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0