viva la fuck you

suck alltså. underbart att person efter person i den
underbara klassen visar noll respekt för de andra så
här sitter jag en lördagkväll och ska bli klar med allt
inför trollmun på onsdag. blir man grinig? japp.

vi kunde ha blivit färdiga i fredags men nu får även vi
sitta över på måndag, tack som fan. och medan jag
sitter och kämpar som ett arsle med ett arbete kan
andra göra precis vad de vill och eventuellt sabba
andras betyg genom att vara noll intresserade och
istället klaga på skitgrejer.

det är nu man känner för att slå något..

Kommentarer
Postat av: Jessica

tycker du att 50 kr för en desinad blogg är dyrt? Hjälp mig att bestämma pris på mina designer!

2008-11-22 @ 20:13:21
URL: http://jessicathatsme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0