viva la friends








nej, klockan är snart tolv och det börjar bli dags
att sova nu. jag har stationerat mig i soffan med
laptopen ch en vännerskiva och hä lär jag bli kvar.
ska bara ner och hämta en kopp te och några
morotsstavar. nu när pillren är i kroppen igen får
man tänka på vad man stoppar i sig igen. tråkigt.


såhär mysigt kan man ha det i soffan och jag börjar
ångra mina möbleringstaknar då jag vill slänga ut
den och få mer space. ska fundera under dagen imorgon.
ska försöka ta en promenad till jätten imorgon och
köpa pepparkaksdeg och marsipan. mumma!

skriver mer imorgon. nu är jag vrålhungrig!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Haha tack, jaa men det kommer väl. Hua! :) Du får kika in o kolla, lägger ju in bilder då o då :D

2008-11-17 @ 10:17:03
URL: http://m1kae1a.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0