viva la fn

jösses, det är fan inte lätt när det är svårt. igår åkte
jag till göteborg för att köpa den sista presenten till
trollet och visst blir man glad när det visar sig att
presenten har tagit slut och att man får springa som
ett jävla as till nästa affär för att hitta det där? nåja,
jag fick tag på det jag skulle ha och är nöjd nu.

ska ju bara se till att släpa runt på alla grejer under
dagen idag men det ska väl gå det också. typ, hänga
jackan över eller ngt. får ju vara kvar i kommunhuset
under lunchen också och passa grejerna men nu
hittade jag en matlåda så det ska nog inte gå någon
nöd på mig idag inte!

i med mer the, idag är det rossligt och dåligt. febern
är åtminstone borta nu efter två alvedon så jag klarar
mig fram till elva åtminstone.

puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0