viva la dancing

nu sitter vi här, alexandra och jag och klurar
i samhällsrummet. Vi har precis fått i oss
lunch efter tre timmar och en halv timmes
dans på nisse. gissa om man är lite halvseg
nu? höll fast vid min "partner" nästan hela tiden,
vilket var tur faktiskt. det var verkligen kul med
dans, gillar lite annorlunda grejer så :)

snart är det dags för samhällslektion och efter
workshopen igår är vi i israel väl förberedda
att kicka some ass. grymt!
efter skolan blir det stan med alexandra <3 för
att kika på de sista bitarna till peters present!
nu ska jag kika runt en stund, skriver mer ikväll
eller något!
puss

jag vet att bilden varit uppe förut,
men vi är ju så snygga ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0