viva la crash

jaha, då var det lördag idag igen men man är
uppe tre timmar tidigare än normalt. ska jobba
idag, 8 - 15 och visst tar det emot när man vet
att det är kallt och jävligt men jag behöver faktiskt
pengarna så det är bara att kämpa på.

det blev varken bio eller liseberg igår men likväl
en bowlingrunda med johan och thomas. riktigt
kul var det och andra serien var jag riktigt bra även
om det var något fel på banan då jag bara fick nio
hela tiden. nåja.. vi tog en trevlig promenix till stan
sen och peter och jag åkte hem.
lyckan var gjord när Anna åkte ur idol, heja heja.
Johan och Kevin till final, tack, där Kevin får vinna!

ikväll blir det myskväll och ska även få undan en
del skolarbete som ligger och trycker. plus lite bilder
från igår och om jag tar något idag! ni får ha en bra
da sålänge, ska pussa Peter hejdå här nu!


hejsvej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0