viva la bandit


usch och fy för att vakna som jag gjorde idag, till
regnet som piskar mot rutan och (nästan) en
strålkastare rakt i ansiktet. usch säger jag bara!
nåja, jag sitter just nu med frukost framför kanal
lokal och kollar på rivstart.
  rummet är städat och fint och det var supermysigt
att ligga i min lilla soffa och kika på prison break
igår kväll. mm, så mysigt.
  idag blir det tungt tror jag, orkar inte alls med skola
idag men det är bara att hoppa iväg. efter skolan

måste jag nog in till myrorna och börja fundera på
vad man ska måla till julklapparna.. nåja, jag behöver
lite terapi känner jag (:
  på onsdag blir det göteborg och då kanske stan en
stund? joo, det får jag nog göra, behöver verkligen
ett par nya brallor och lite sådär. och jag saknar peter..

ha e fin dag, skriver mer i eftermiddag!


viva la vida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0