viva la alaviv

så, då var sista och tyvärr enda lektionen idag slut och
här sitter jag ensam i samhällsprogrammets studierum
och äter mörk choklad, lyssnar på bra musik och skriver
på argument och liknande inför på onsdag då det är
Trollmun i kommunhuset. väntar även på att min class
mate olof ska dyka upp som även han ska fila på
argument, detta kan alltså bli ganska roligt. och jag ser
fram emot onsdag som tusan! 

jag vet, jag bara måste provocera hela tiden

sitter även och klurar på mitt brev till den polska killen
som kommer på söndag, alltså om sex dagar. det ska
bli skitkul faktiskt och att sedan få åka till england blir
lite pirrigt då jag inte har träffat den personen vars familj
jag ska bo i.  funderar på om jag ska ta med en bild i brevet
eller inte. ska se vad jag har att välja på..  tyvärr inga bra
bilder alls på denna skoldator så jag skiter nog i det.
utseendet är ändå inte viktigt.

nu kommer olof, ska sluta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0