viva la ....

jag blev klar igår vilket var jävligt skönt och fick mailat
allt till mina gruppkamrater. förhoppningsvis tar de eget
ansvar men det kan man ju inte lite på, suck. olof och
jag hade en trevlig stund i studierummet och när vi skulle
gå var det totalt kolsvart vid skåpen men eftersom jag är
förutseende hade jag givetvis en ficklampa i skåpet!

nu sitter jag med frukost och ska väl snart börja dra mig
mot magnus åbergsgymnasiet, inte roligt direkt. men jag
ser ändå fram emot dagen med resan till göteborg och så-
där. det är skönt att åka dit ibland och inte sova där utan
liksom bara shoppa litegrann. och få mina grejer jag verkligen
behöver.


ha en fin dag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0