fucking lördag

lördagar är kass, jag mår råtta och det känns
som att jag håller på att bli sjuk vilket inte är så
najs. har sprungit runt i femmanhuset idag och
hittade både snygga jeans på hm och snygga
stickade godbitar på zara. mötte upp peter och
vi var båda trötta och hungriga så vi var bara på
lagerhouse och köpte ljusfat och fruktfat.

åkte hem och peter den stackaren fick laga mat
medan jag har sovit halva eftermiddagen och efter
lunchen sov vi båda två. hela eftermiddagen har
varit diffus men vid sex vaknade jag och gick och
bakade pepparkakor då vi köpte pepparkaksdeg
på willys på vägen hem.

jag bakade pepparkakor med mina nya mumin-
formar och jag lyckades faktiskt. men gilles färdiga
deg var kass så köp inte den.

nu har vi ätit en massa pepparkakor, druckit saft och
kollat på oceans twelve. den var också kass. så vi
lagade mat istället, tacos blev det idag och kollar på
beck. mysigt värre!
hoppas på shopping imorgon åtminstone. jeansen
måste jag ha, men de jag provade hade ingen
dragkedja, enda jeansen i strl. 26.. så irriterande!

nu gnäller peter så nu slutar jag.
puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0