purple rain



underbart att vara på bra humör när man åker men
lyckas bli grinig redan efter två minuter? nej, inte så
värst men vad ska man vänta sig liksom.. här pissregnar
det precs som hemma och innan jag tänker ge mig
själv någon mat ska historian vara klar. så det så.

och inget bra är det på tv ikväll heller, bara vänner
klockan sju men det lär jag ju missa nu när jag
bloggar istället för att plugga historia. faan!

och jag vill ha timoskrutten här! sami är också surfitta
idag och sitter bara i ett hörn och gnäller. jag tror att han
är hungrig stackaren. måste se till att köpa hö till honom
på fredag annars dör han väl. hoppas att han fick morot
imorse iallafall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0