morning

jodå, nog fick jag mat av peter alltid, god mat
dessutom. han är söt när man ber honom att
göra något enkelt så kan jag laga mat dagen
därpå och han gör rotfrukter i ugn, kycklingfile
och egengjord tzatziki.

nåja, jag åkte hem igår, vilket jag ångrade ganska
snart. hade helst legat kvar i den varma mysiga
lägenheten resten av dagen, men nej då. och
sami saknade visst sin mamma väldigt mycket..
stackars liten. jag försökte ropa på hnom genom
telefonen men han reagerade tydligen inte alls. <3

nu ska jag skutta iväg till skolan, vilket jag inte
alls ser fram emot utan helst bara vill slippa.
kanske blir dagen bra ändå, beroende på hur
mycket man får gjort idag.. två lektioner känns
dessutom inte så lockande, speciellt inte när
det är en håltimme på tre timmar emellan dem.
uschans säger jag bara!

puss och prutt, skriver mer senare. tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0