höst

nu var det fem dagar sen jag skrev sist men
jag har varken ork eller fantasi för att kunna
skriva något. har ju fått internet hos peter nu
också men jag orkar inte logga in och skriva
något bara för det.

imorse såg vi leo på sagateatern, vilket var
ganska mysigt eller hade varit mysigt om
det hade varit en bra film och biografen hade
varit varm. filmen sög.

nåja, det händer fruktansvärt mycket just nu både
på hemmafronten och i skolan vilket både är positivt
och negativt. hela skolhistorien blir lång att dra här
men jag hoppas på ett avslut så snabbt som möjligt
för att vi ska kunna lägga allting bakom oss!

igår gjorde jag tydligen en hjälteinsats för alexandra
och fick idag belöningen; ett par skor. hon såg mina
älsklingar på yesterday och köpte dem till mig.
så söt är hon!
och ett stort grattis till henne som faktiskt fyller år idag!

dessutom är det tufft allmänt när det är höst vilket märks
tydligt då och då, plus att det är massor i skolan denna
veckan så jag har träffat peter en gång och nu ses vi inte
förrän på lördag. mitt hjärta går sönder. plus att mitt rum
är så jävla kallt att jag inte kan sova.

nej, nu ska jag sluta klaga och gå och kolla vart tjejerna tog
vägen. utskriften av mitt arbete sket sig så jag får hem och
hämta det sen eller nåt. eller maila det till min lärare.
efter skolan ska jag in till gina tricot och se om jag hittar
klänningen jag såg förut och passa på att prova den. den
skulle vara supersöt till skorna ;)

hejsvej!

Kommentarer
Postat av: emmaaa :)

Det var massa längesen du skrev här (a). Kollar in din blogg varje dag, för att se om du har nya inlägg ^^. Den senaste tiden har jag dock varit dålig på att kommentera, men det ska det bli ändring på :O. Grattis till Alexandra :D. Nya skor, oooh :D spännande! :) Passade klänningen bra till skorna? :D

Puss på dig! :) <3

2008-11-06 @ 19:22:27
URL: http://emmzistheshit.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Men oj det tackar jag så hemskt mycket för. Och du, skorna var du värda!

2008-11-09 @ 19:40:17
URL: http://alexandrajasmin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0