hoppas du är glad nu


tjohopp, så kul det kan vara med lördag. jag ska
åka ner till göteborg, peter tror att jag kommer vid
elva men jag tar en timme först för mig själv, så
skönt! ska hinna till alla tre H&M och se vad jag
kan hitta för kuligt! är väldigt shoppingsugen men
vet inte riktigt vad jag vill ha liksom.

jag hoppas på en tur till myrorna iaf och kanske hitta
någon ny fin klänning? jag som hatade klänningar för
sisådär ett år sedan bär nu inget annat. men det kan
bero på att jag känner mig säkrare nu plus att jag
faktiskt inte kunde ha leggings förra hösten utan gick
konstant runt i jeans med dubbla långkalsonger.
tack för det!

nu ska jag bruscha mina tänder och dra mig iväg till
tågstationen. ska se om jag hittar mp3'n också så att
man får lite sällskap under förmiddagen.



I discovered that my castles stand
Upon pillars of salt and pillars of sand

Kommentarer
Postat av: madde=)

aww, söta ni e!;)

2008-11-15 @ 17:03:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0