fucking uppstigning

egentligen är det väl omänslkligt att gå upp såhär
tidigt men det kan ju inte hjälpas då jag faktiskt
måste ta mig till skolan. 7.07 går mitt tåg och jag
hoppas verkligen att jag hinner med bussen till
skolan så jag slipper gå alternativt komma för sent.

har verkligen sovit helt kasst inatt, typ vaknat hela
tiden och drömt en jävla massa konstigheter, usch.
och vaknade inatt av att peter låg och tafsade i sömnen.
nåja, han sov ju så vad ska man säga? hoppas på att
få lite sömn på tåget sen åtminstone så man inte rasar
ihop totalt idag!

skönt med bara tre lektioner idag, sluta halv tre och
sedan bara kunna sätta sig och sova på bussen hela
vägen ner till Göteborg. Skönt som tusan tycker jag!
Måse kolla mitt busskort bara så att jag har råd att
åka till skolan imorgon också :)

nu ska jag återgå till Rivstart och min frukost, ha en
trevlig dag allihop och sköt om er så ska jag nog se till
att skriva ikväll!

Kommentarer
Postat av: emmaaaa :)

Åh, Rivstart! <3 haha.

Det var jag som hälsade på dig igår i skolan, typ vid idrotten! :)

Söt unge på bilden, är det din kusin? :D <3

Puss på dig! :)

2008-11-12 @ 18:24:20
URL: http://xkiddown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0