festfredag!

jodå, igår var det fredag och fest med brudarna
hos en tjej som går handel och bor i en av de
nya lägenheterna precis vid skolan. trevligt värre!
det var skönt att inte vara i göteborg för en gångs
skull så jag är ändå nöjd med kvällen även om de
flesta är oense om det blev bra eller inte.

    teresia och jag gick vid halv tolv ovh tog oss till
max för obligatoriska pommes frites, gott värre.
trevligt sällskap fick vi också, av eric och william,
så trevligt att det blev ytterligare prat i en och en
halvtimme. alltid kul att catcha up med folk från
gamla tider.

  nåja, jag kom hem vid kvart över två och la mig
i soffan med popcorn och cola, och kollade på
inspelningen av idol. men anna sög så jag somnade
under hennes framträdande vid tre. vaknade i morse,
kvart över sex fullt påklädd och gick upp occh tog
bort smink och borstade tänderna och kröp ner i
min egen säng istället för soffan.

jag är nöjd med kvällen, det mesta iallafall!


Kommentarer
Postat av: emmaaa :)

Skoj med fest! :D

Fin ny design du har också! :) <3

Puss på dig!

2008-11-09 @ 14:29:04
URL: http://xkiddown.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Ni gick till Max och vi gick hem och la oss. Nice!

2008-11-09 @ 19:39:17
URL: http://alexandrajasmin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0