bloody sunday gift

godkväll. borde väl ha skrivit i skolan idag men
eftersom energin inte alls fanns får det bli ett
inlägg nu ikväll. jag kom till göteborg och ett sött
troll trots att jag inte alls mår bra idag och gissa
vad han har gjort? köpt en liten present eftersom
"han vet att jag har mens". så den underbara pojken
har köpt en se&hör och en chokladkaka medan han
väntade på att mitt tåg skulle rulla in på stationen.
är han inte helt underbar ibland?

nu har vi ätit supergod mat och ligger i soffan, jag med
datorn och han med sin tv-spelskonsol så vi är nog
ganska nöjda båda två. sami är också nöjd när hans
mamma är hemma igen och han har fått tisdagsgodis.

nu ska jag lägga mig hos trollet och pussas en stund
tror jag och sen blir det nog sänggång ganska tidigt..
puss&godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0