back in black!

här sitter jag nu i sp's studierum med skolans
snyggaste brutta. vi sitter och bloggar och kikar
på sexshopparnas hemsidor så att ögonen glöder,
haha.  mycket kul att kika på och det är väl mer
eller mindre bestämt vad julklapparna blir i år.
tror pappa får kaninen med lika stor snopp som
kropp. hihi, det blir nog poppis.

skämt åsido.
har ont som fuck i magen och mår allmänt bajs
men det går nog snart över. får snart börja med
tabletterna och då blir det bra! jag älskar piller
av alla dess slag.

ska bort till hemköp och köpa ytterligare en
lussekatt tror jag, så gott! herregud vad jag
älskar lussekatter. funderar ni på vad ni ska
köpa åt mig i julklapp är en påse lussekatter
en mycket bra idé!

(hoppas att mamma läser bloggen idag och
bakar innan jag kommer hem, haha. <3)

Kommentarer
Postat av: Sara

www.brownlove.com



bra sexaffär!

2008-11-11 @ 16:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0