The Studio!

Förra veckan ringde det på min mobil och en tjej från ett ställe i Göteborg vid namn The Studio ringde och berättade att min vän Kajsa hade skrivit upp mitt namn och anmält mig till en gratis sminkning och fotogrfering hos dom. Efter förklaringar och liknande bestämde jag mig för att boka tid idag klockan fem och även mamma fick samma telefonsamtal.
Så, vi satte oss på tåget till Göteborg idag för att bli fotograferade och sminkade och det blev vi.

Vi kom dit och fick själva skriva upp 8 namn på personer vi ville ge chansen att göra samma sak. Ska lägga in lista på vilka personer som finns med på min namnlista som kan vänta sig samtal från The Studio och som absolut ska testa på detta!
Man betalar ingenting, bara för bilderna Om man väljer att köpa några!

Vi blev sminkade båda två, jag valde att få lite sotade ögon, rockigt men ändå flickogt var mina önskemål och så blev det absolut! Sedan hade man med sig tre klädombyten och fick turas om att byta om och fotograferas av en tjej som verkligen var superduktig och som jag verkligen kände mig bekväm och avslappnad med.
Några bilder på oss:
image192
den bilden jag blev mest nöjd med!
image194
fast denna var också fin ..
(ska tilläggas att jag fick 11 bilder då jag hade en mamma och pojkvän med tjocka plånböcker. kalaset gick på 1650 per person för mamma och mig)
image195
och 44 fyller hon i år, men gosh. hon är vacker!

hihi.
och 8 personer som nu kommer att bli terrade med telefonsamtal
(hoppas att ni inte tar illa upp, det var jätteroligt!)
* kusin Sandra
* Marie
* Nettan
* Jessica
* älsklingsPeter
* farbror Peter
* Emelie
*

Kommentarer
Postat av: josephine helmerson

Jösses, bilderna blev ju jätte snygga! vart tog du dom? :)

2008-05-14 @ 15:01:19
URL: http://josephinehelmerson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0