now i lay me down to sleep

efter en helvetesnatt, en ganska flippad dag och en mysig eftermiddag hos min prins sitter jag vid en normaldator där bloggen prescis har börjat gå att använda. Han har somnat och ligger och småpratar för sig själv i sömnen om den kommande lägenheten, dumma saker och annat man inte förstår något av.
Jag älskar dig!

Som sagt, helvetesnatt där Peter somnade vid halv tretiden och jag vid kvart i fem någon gång efter fyra morfintabletter och Rädda Willy. Tabletterna var nog den enda anledningen till varför jag faktiskt såg klart filmen, inte bara för att jag var för pigg för att sova men även för att jag var high like hell och allt var roligt. Nu i efterhand inser jag att filmen var kass och att jag måste sluta överdosera tabletter. Hela tiden.
Fy skäms!

Nåja, ingen mentortid eller historia utan bara svenska idag, mer än så orkade jag inte efter trte timmars sömn. Jag var ett fullkomligt vrak när jag vaknade imorse. Plus att jag har legat och svettats hela natten och fortfarande svettas så det rinner om mig, även om fönstret står helt öppet här. Puh!
Kan också bero på att jag dricker en massa te.. ?


Nåja, svenskan var trevlig åtminstone (det skriver jag inte bara för att jag vet att Sandra A värsta stalkar mig på bloggen, utan för att det är så) och vi hade kul med vår powerpointpresentation och planer på att klä ut Anders till Robin Hood. Vilken redovisning det kommer att bli!
På tal om det, jag blir dum i huvudet på att alla ska ha samma namn.
Kan inte folk komma med förslag på något typ av smeknamn? (Sandra QA, du får heta Andersson om du omnämns, haha. vad evil jag känner mig)
Gud vad tragiskt när man skickar "meddelenaden" till sina kompisar genom bloggen. Men men, jag är inte helt normal.


Men men, för att skriva om något betydligt trevligare än sjukdomar och morfintabletter (även om det sistnämda är SJUKT kul!)
Faster Sabina och jag hade heltrevlig fredag, jag var med och passade lite barn eftersom Moa var dålig i feber så Markus var hos mig väääldigt mycket. Vi käkade pizza, oliver och glass i nämnd ordning och satt och tjötade om ditt och datt. Faster är bra, hon är som jag, vilket är skönt ibland. Vi kan prata om allt utan att hon himlar med ögonen eller klankar ner på något sätt. Hon bara är där liksom och pratarv själv vilket gör det roligare också!
Mamma och Peter kom när de var hemma från Göteborg och sedan kom Thomas också.
De tre sistnämnda drack vin medan jag och Sabina drack öl, dock alkoholfri sådan. Om 10 månader ska vi sitta och dricka baylies istället. Mohaha.
Moa var supermysig när hon vaknade från febern och gosade upp sig i mitt knä och pillade mig i håret, konstigt att man längtar efter en liten unge?
Moa är verkligen underbarigast!

Och så hade vi trevligt i lördags då Marie och Tommie var inbjudna på tacos och hockey. Robin var med och var lika söt som alltid och satt och pratade med mig en hel del.  Han är heelt underbar, även om ingen slår min favoritkille - Markus!
De berättade mer om namngivningsceremonin (för det är väl mer det än ett dop ^^) och vi pratade om ja, ditt och datt som kvällen innan. Men trevligt var det och Tommie var nog nöjdast med kvällen då finland vann bronset. Halvfinne som jag är kan jag väl få skryta lite också? haha.



Det var väl allt jag ville få fram idag tror jag.
Imorgon ska det hemåt och gå till Mia, göras prov och ha utvecklingssamtal med Tomas. Tror att jag ligger ganska bra till i de flesta ämnena men man ska väl inte hoppas på för mycket .. 
Nåja, nu ska jag iallafall få bort smink och borsta tänderna så jag kan krypa ner bredvid hjärtat sedan.
Godnatt! 



it's just the beast under your bed
in your closet
in your head

Kommentarer
Postat av: Sandra QA

Haha X) du e för rolig du stroh =)

2008-05-20 @ 15:58:46
URL: http://sisselisurr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0