Happy Smiling Wednesday

Dagen kan sammanfattas med att det mesta varit underbart eller ungefär såhär:

+ Det nationella matteprovet gick helt okej, kanske lite sämre än väntat men jag är nöjd med min insats och jag gjorde så gott jag kunde och mer än så kan man ju aldrig göra.

+ Jag fick ett samtal från en tjej som jobbar på The Studio i Göteborg där en vän till mig tydligen hade skrivit upp mig för att få en gratis sminkning med fotografering. Skitkul, så dit ska jag nästa tisdag. Dock kostar bilderna 400 kronor per styck och man ser cp ut efteråt (vet jag då jag sett en av kusin Sandras väninor komma därifrån och se ut som clowner.) inte så snyggt, men det ska bli fetigt kul ändå!

+ fick alla rätt på nutidskrysset på samhällskunskapen. bättre än vår lärare!

- hade massa ont och var tvungen att gå hem efter den lektionen.

+ fick hela eftermiddagen ledig, köpte present till mamma på torget och åkte sedan hem till mitt lillhjärta som har varit ute sen halv tio i förmiddags. var ute i solen från två till fem och fixade med Samis utebur, städade hans vanliga, fixade med höet och fick vattnat gräsmattan. Fick även chans att vara ute och försöka mig på att fota lite!

+ tog en mysig promenad till jätten med mamma nu på kvällen och var sedan hemma hos Sabina och lånade hennes bärbara dator som jag sa ha med mig till Gbg imorgon så jag får skrivet lite engelska och Samhällskunskap!



Fotat från idag: 


men största pluset för idag, (vilket många losers som läser antagligen inte förstår vikten av):
ALEX OCH CALLE SCHULMAN BÖRJAR BLOGGA IGEN!
räkna med att jag blir sittande vid datorn betydligt oftare i fortsättningen ..



Wii.
Nu ska jag ta mig något lätt, typ göra en smoothie och sedan lägga mig i sängen och kika på vänner. Ladda upp lap topen också ja .. men men, ska se till att skriva ordentligt nu. Och ha med kameran till Gbg imorgon också :)

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha vem av mina kompisar såg ut som clowner?

2008-05-11 @ 16:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0