Göteborg Horse Show

Så har det gått ett bra tags sen jag skrev och det har faktiskt varit vääldigt mycket just nu både på hemmafronten, i skolan och med Petertrollet.
En hel del fast mycket lite som jag minns.
     Göteborg Horse Show var det ju den 26'e April och det var trevligt värre. duktiga tjejer och killar som tävlade i både hoppning, gymhkana och agility och det blev en del grejer köpta.
image157
Ett par gröna ridstrumpor till mig á 20 kronor
Ett grönt koppel till Sami á 10 kronor
Tre påsar hästgodis 20 kronor för tre stycken
En grå "mössa" till häst á 10 kronor
Inte såå mycket handlat men så har jag ju inte häst heller och behöver inte så mycket iallfall!

Är dock lite småbutter och halvledsen över att jag inte hade min kamera med mig men eftersom den är totalt trasig fick den såklart stanna hemma. Den är fortfarande sönder och varje gång jag sätter mig vid datorn svär jag och muttarar en stund över att den är sönder. min fina kamera!
man har väl inte sådär jättelust att slänga ut ett par tusenlappar för att få en ny men det är väl vad som måste göras om man ska få en kamera att kunna använda. Ska dock Inte ha de nya kameran runt större djur än kaniner *morr*

Såg dock inte dressyren då jag kände att det kanske kunde vara skönt att vara hemma innan det var mitt inatten och eftersom bussar och tåg går så dumt så var jag tvungen att åka vid åtta redan. tråkigt, men man kanske klarar sig utan dressyren ändå ..
Men en riktigt trevlig dag var det och det var absolut en av de bästa julklapparna då det var den mest efterlängtade :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0