Ambitiös måndag

Nåja, ganska åtminstone.

Trött och dålig morgon: sån där morgon man egentligen bara vill ligga i sängen med nerdragna gardiner och göra dumma saker men, som man Vet att man mår bättre av att gå till skolan. Ja, så kan det vara. Men till skolan kom jag och allt släppte lagom till första lektionen och sen höll jag mig ganska lugn resten av dagen.
Underbart med en lektion historia och sedan vara på väg hemåt igen. Dock på grund av strul med lektioner osv men allt löser ju sig.
Till slut.

Jag drog bort till Sportlife istället och tränade, kände att det kunde behövas efter gårdagens vägning *suck*. Upp ett kilo sen sist, som antagligen inte syns men finns det på vågen så finns det ju på mig.
Och det har väl blivit liite för mycket godis och liknande den sista tiden så nu var det dags att varaduktig. Har inte tränat sen i Januari så det kan Verkligen vara dags nu.
Tränade i ca 40 minuter och la mig i solariumet en stund sedan, gud vad skönt med lite värme. Bara att drömma sig bort till sydligare breddgrader.

Nu är hela eftermiddagen fullspäckad - ska städa mitt rum och hänga in alla kläder i garderoben, även slänga sånt jag antagligen aldrig mer kommer att använda och få dammsuget igen.
Och organisera skrivbordet.
Efter det ska jag ÄNTLIGEN sätta mig och skriva brev till Frida som jag har lovat att göra alldeles för länge nu.
Och till MArianne. Och plugga!

Men nej, nu väntar något mellanmålsaktigt innan jag börjar, ska se om jag kan försöka få in ett bildinlägg sedan!
Krams krams



image130
på påsklovet ska jag försöka ta mig ut till Vårgårda och fota igen.
om vädret är okej dvs ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0