städdag!

Så, en hel tisdag har gått och jag har varit ledig trots att det inte var sagt så från början. Egentligen skulle jag jobbat 8 - 15 idag men eftersom det är så lite att göra just nu gav chefen mig ledigt idag, så jag har ägnat en hel dag åt att ha sommarlov.
Eller ja, jag har städat hela lägenheten. Typ. Men iallafall, eftersom Peters pappa åkte till Bulgarien idag så passade jag på att städa och göra fint medan Peter var på jobbet. Och bakat bröd och kladdkaka har jag gjort, så himla duktigt alltså!
Så nu har jag så att jag ka ta med mig smörgås till morgonfikat på jobbet imorgon. Göttigt värre! 

Ska ut i köket och packa in allting i påsar och sedan ska jag nog krypa ner och sova!
Ha en bra dag, skriver imorgon!
Pöss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0