dagens

Har du någon gång testat droger?
Aldrig någonsin!

Tar du droger?
Ja, jag tar droger regenbundet.
Right, jag har aldrig testat men tar för jämnan. döh!

Har du sovit i samma säng med samma kön:
ohja!

Har du hånglat med samma kön?
ja

Har du rymt hemifrån?
ja, när jag var typ fem år gammal rymde jag och skulle rymma till min farmor i strömslund. jag kom hundra meter hemifrån eler någonting, mamma får berätta resten av historien i en kommentar!

Har du legat på akuten?
ja, en gång. tror jag.

Har du svikit någon?
tyvärr, ja.

Har du tänkt tanken att mörda någon?
varje dag

Har du blivit överfallen någon gång?
nej, eller räknas mammas kurra gömmalekar när vi var små?

Har du varit i slagsmål?
ja, det har man väl varit.

Har du haft sex senaste månaden?
ja

Vill du ha barn?
ja

Festar du mycket?
nej, palla.

Spytt på fyllan?

nej, jag skulle aldrig dricka så mycket att jag skulle behöva kräkas.
jag har emetofobi

Är du nöjd med ditt liv?
för tillfället är jag det

Är du bortskämd?
för tillfälletär jag det



dagens låt:
Lasse Lindh och Timo Räisänen - Kom kampsång

dagens roligaste:
ehm, typ vet inte.
jo rean på panduro!

Kommentarer
Postat av: Emma

Kom Kampsång<3 bästbästbäst!

2008-06-26 @ 20:31:26
URL: http://emmzistheshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0